Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Víte pendrek, co jsou zvěrstva.

0 0
možnosti

Já Vám děkuji paní Bohumilo, je nás víc, kdo bychom tato slova nejraději slyšeli z televize nebo si přečetli z mainstreamových deníků, nevím, co se stalo s lidmi, kteří pravdu slyšet nechtějí a nechtějí připustit ani diskusi o ní, bez dehonestace a urážek! Držím Vám palce, nejste sama, je nás hodně, jen si o tom ve svých sociálních bublinách rozhořčeně povídáme na fejsbuku, ale přesvědčit ty zhypnotizované bude těžké, ale musíme se o to, alespoň pokusit"

0 0
možnosti

O církvi není třeba přemýšlet. X staletí utlačovala a vraždila lidi. A dodnes nikdo neprokázal, že bůh existuje. Já si také mohu pak o sobě myslet, že mám nadpřirozené schopnosti a vlastně je nemusím nikomu dokazovat.

0 0
možnosti

J32a74k61u92b 70Š87o51l52c

20. 8. 2021 8:59

Tolik slov, přitom by stačilo napsat: Jsem sobec, očkovat se nebudu!

4 8
možnosti

Ano, tak byli označováni rovněž odpůrci sociku i Hitlera v Německu... Je to pořád stejné a přesto tolik lidí vládám na tyto povídačky zase skočí...

10 0
možnosti
Foto

Já bych navázala na poznámku o lécích, které mají příbalový leták, na kterém jsou vyjmenovány nežádoucí účinky. Zapomněla jste však napsat, že je jimi popsána celá stránka, tedy když si to přečtete, je vám jasné, že můžete na některý narazit. Dnes je spousta léků na vysoký tlak, cholesterol, cukr a jiné civilizační choroby, lékař nám je doporučí jako nezbytně nutné, my je zobáme a neřešíme. Je pravda, že je možnost si vybrat z toho nepřeberného množství, ale všude bude příbalový leták s hafo kontraindikacemi, tedy upozornění máme, ale věříme lékaři, že nám lék neuškodí a pomůže.

0 0
možnosti
Foto

I96v73o 80C98i75l51i87c51h

20. 8. 2021 10:31

Na cholesterol jsem dostal jakésy statiny a výsledek byl, že jsem nakonec už pomalu nemohl ani chodit. Když jsem to paní doktorce řekl, tak jsem dostal vynadáno, proč jsem to okamžitě nevysadil a napsala mi nějaké jiné prášky, které to naštěstí nezpůsobují. Otázka je, co způsobují jiného, méně znatelného.

4 0
možnosti

Díky za článek. V zemi s nesvobodnými či hloupými médii se i menšinový názor snadno uchytí jako "většinový". Na podzim nestačí jen zvolit jinou vládu, jiné tzv. demokratické strany, ale také od nich chtít závazek, voliči by se už nyní měli politiků ptát, zda přestanou s covidovou či vakcinační hysterií, zda se opřou o nejnovější vědec. poznatky některé z úspěšných zemí s nižší úmrtností i s nižší mírou zásahů do práv občanů. Navíc už nejde o epidemii, ale o lokální výskyt nových případů infekce, s mizivým dopadem na počet hospitalizací. Britští odborníci řekli britským politikům, že delta není ohrožující, nezpůsobuje zdravotní škody, a virus není vymýtitelný, protože ho přenášejí i očkovaní, nicméně se lze spoléhat na velkou část již imunních občanů (buď u nich vakcíny fungovaly nebo se po infekci uzdravili - a trvalost přirozené imunity je ověřená více než rok). Pokud Švédsko zvládlo pandemii s minimem zásahů do práv občanů a má výrazně nižší úmrtnost než ČR, pak je třeba se učit od takovýchto zemí.

7 0
možnosti

a proc ste si za priklad nevybrala treba ten NZ nebo AUSTRALII? Ktera strategie je spravna ukaze az cas, vse je ve fazi pokus omyl

1 1
možnosti
  • Počet článků 286
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1078x
V každé době je o koho se opřít, vždycky tu byl někdo, kdo ostatním svítil (Komenský, Masaryk, Havel).Teď jen zbývá zamyslet se nad tím, zda taky něco pořádného zůstane po nás.

Seznam rubrik