Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně to vadí také. Vloni jsem zdědila byt (vlastnický), kde byla k trvalému pobytu hlášena paní, která neměla žádný právní důvod byt obývat. Nebyla vlastníkem, neměla nájemní smlouvu, zkrátka strýc dřív zemřel než stihl všechna exekutorská řízení dotáhnout do konce. Když jsem zašla na úřad že té paní zruším trvalé bydliště - bez jejího souhlasu prý nelze.

1 0
možnosti
JF

J37i10ř37í 47F32o36g67e31l

9. 7. 2021 15:31

Není to pravda. Jako vlastník máte právo trvalý pobyt nechtěnému obyvateli nemovitosti zrušit. Neříkám, že ho můžete bezproblémově vystěhovat, ale zrušit TP prostě lze. Vlastní zkušenost.

0 0
možnosti
Foto

Já před lety koupil poměrně opotřebený dům, kde také bez jakékoliv smlouvy bydlel starý pán. Na rozdíl od Vás mě ani nenapadlo, abych ho vyhodil.

Za trvalý pobyt se považuje objekt, kam daný občan dostává poštu, důchod a pod.

Z bytem je to horší, nicméně nelze zrušit trvalý pobyt, který není úředně potvrzen. Slušný člověk v takovém případě nabídne nechtěnému obyvateli přiměřené náhradní bydlení.

Ani se neptám, jakou partaj ráčíte volit. ;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 286
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1078x
V každé době je o koho se opřít, vždycky tu byl někdo, kdo ostatním svítil (Komenský, Masaryk, Havel).Teď jen zbývá zamyslet se nad tím, zda taky něco pořádného zůstane po nás.

Seznam rubrik