Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já mám dojem, že se ten nešťastník díval na posledního(?) Karla Šípa, kde měl jako hosta krotitele, který vyprávěl, jak chodí spát k šelmám do klece. Tak to prostě chtěl vyzkoušet.

0 0
možnosti
PM

Jasné, přesné, výstižné R^

3 0
možnosti
IL

Tragedie, je to tragedie, když někdo vede lva na voditku a ohrožuje tim ostatni lidi. Pokud se sám rozhodl nechat se rozsápat, tak to bylo jeho rozhodnuti - nevěřte šelmám. A boxera jsme také měli, když to na něj "přišlo", tak jsem ho nedokázala udržet. Jednou jsem ho hledala do třetí hodiny ranní. Děkuji za pekný článek.R^R^R^

5 0
možnosti
Foto

R^nemůžu s vámi nesouhlasit-je jen štěstí že ten lev neublížil někomu jinému ale je neštěstí že stát tohle nedokáže nijak ošetřit aby ochránil nejel lidi ale i ta nebohá zvířata, protože upřímně řečeno, ten zastřelená lev a jeho družka si soucit zaslouží neméně-hlavně že veřejnost aplauduje těm co nás údajně ochraňují před muslimskými fanatiky ale kolik jiných věcí nás ohrožuje více než islám, o tom se mlčí

2 0
možnosti
JK

Myslím, že jste to pospala velmi přesně.R^

12 0
možnosti
MB

Rovněž jsem přemýšlel nad případem. Dospěl k závěru, že všechno je v pořádku! Pokud si jako amater pořídím jedovatou Mambu - asi mne ušktne. Místo slepic lva se lvicí, asi mi ublíží. Nehledě na to, kolik chov stojí Kč a nese starosti s výběhem ? - Činím závěr. Muž před sežráním vajec z vlastního chodu, se ochotně nechal sežrat sám. Podařilo se - vše je normáílní. Proč tak činí netuším, asi normální moc není :-)

4 0
možnosti
Foto

U šelem je důležitá první fáze života, kdy musí být NEUSTÁLE ve styku s lidmi. Pak přijmou člověka jako člena smečky a neublíží mu.

0 0
možnosti
Foto

Ano zvířata jsou zvířata, ovládají je jejich pudy - ne (lidský) rozum. Tuhle se vydala jedna známá na procházku se svým papouškem vlnkovaným - andulkou, na rameni. A ptáček z ničehož nic, frnk - uletěl, a už se nevrátil. Pak se divila: "Vždyť doma po bytě mi sedí na rameni stále - a neuletí". No jo, za zavřeným oknem... I andulky mají rády svobodu, záleží na příležitosti - a ta pro něj nastala. ;-) Díky. za článek... Hezký den.

9 0
možnosti
  • Počet článků 286
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1078x
V každé době je o koho se opřít, vždycky tu byl někdo, kdo ostatním svítil (Komenský, Masaryk, Havel).Teď jen zbývá zamyslet se nad tím, zda taky něco pořádného zůstane po nás.

Seznam rubrik