Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám podobnou zkušenost jak s AAA, tak i s Profitaxi, kteří jsou ještě o fous levnější. Zásadně se ovšem musí taxík objednávat přes telefon, protože pokud se bere přímo z ulice či ze stanoviště, tak si řidiči účtují svojí vyšší taxu.

0 0
možnosti

Na internetu existuje portal Jameda, kde muzete hodnotit lekare. Proslycha se, ze ti mene schopni si plati hodnotitele, kteri jim vylepsuji to mene dobre hodnoceni. vas clanek mi to pripomel.

4 0
možnosti

..... nóóó, a přesně proti takovýmu standardu dneska vostatní tága protestujou, žejo?!

2 0
možnosti

A teď bych prosil tu o Červené Karkulce...

5 1
možnosti
Foto

Já jezdím po Praze zásadně s Uberem.

2 0
možnosti
Foto

Ale firem s takovým servisem je více. Mně se na AAA nelíbí jejich telefonní číslo. Má vysokou tarifikaci. Jednou jsem si toho všiml ve vyúčtování a už s nimi nejezdím.

2 0
možnosti
  • Počet článků 286
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1078x
V každé době je o koho se opřít, vždycky tu byl někdo, kdo ostatním svítil (Komenský, Masaryk, Havel).Teď jen zbývá zamyslet se nad tím, zda taky něco pořádného zůstane po nás.

Seznam rubrik